פוזל לתומכי טרור; גנץ: "אני מתכוון להקים ממשלה בזמן הקרוב"

    איתי גדסי 2 Comment on פוזל לתומכי טרור; גנץ: "אני מתכוון להקים ממשלה בזמן הקרוב"

    יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ: "אני מתכוון להקים ממשלה בזמן הקרוב. מפאת רגישות המגעים המתנהלים ממש בשעות אלו, אני לא אפרט כדי למנוע את סיכול הקמתה" אמר תוך שיגור רמזים עבים על חברי הרשימה המשותפת

    גנץ צילום: מרים אלתר, פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן ח"כ בנ גנץ מסר הערב (מוצ"ש) אף הוא הצהרה לתקשורת, לאחר הצהרת ראש הממשלה נתניהו מוקדם יותר הערב. בדבריו תקף גנץ את ראש הממשלה נתניהו וטען כי העם מאס בשלטונו. גנץ הבהיר והדגיש כי הוא ערוך ונחוש להקמת ממשלה תוך שהוא רומז שאין זה משנה מה יהיה הרכבה וכי הוא מוכן יהיה להקים גם ממשלה שתיתמך בדרך כלשהי באצבעותיהם של חברי "הרשימה המשותפת בהם חברים חברי כנסת שהצהירו לא פעם על תמיכה בטרור.

    גנץ: "העם אמר את דברו בשלושה סבבי בחירות שהסתיימו בתוצאה ברורה של רוב מוחלט למפלגות שאינן תומכות בהמשך שלטונו של נתניהו. על בסיס הכרעת הציבור, גמלה בליבי החלטה להקים ממשלה חזקה, ממשלה יציבה, ממשלה שתרפא את ישראל מהשנאה והפילוג ותאפשר לכולנו להתקדם".

    "אנחנו נמצאים חמישה ימים בלבד אחרי מערכת הבחירות הקשה ורווית השנאה ביותר בתולדות עמנו ובתולדות החברה הישראלית. מערכת בחירות שריסקה את כל הנורמות המקובלות שבין אדם לחברו ובין אזרח למנהיגו. אני מתכוון להקים ממשלה שתסדיר מחדש את מערכות היחסים הפנימיות בינינו, תחזיר את השפיות ותנקה את השנאה שזרע אדם אחד במשך שנים רבות".

    "הפלונטר הפוליטי מחייב החלטות מהירות. גם משבר הקורונה והאיום במשבר כלכלי והאתגרים הביטחוניים מחייבים את כולנו לגלות אחריות לאומית ולהקים ממשלה בהקדם. לאחר קבלת המנדט מנשיא המדינה אפעל במהירות להקים ממשלה שתשרת את כל אזרחי מדינת ישראל. אלו שהצביעו עבורי, ואלו שלא".

    "מסתבר שלביבי מותר להתחבר לטיבי, אבל הוא רוצה על זה בבלעדיות", אמר גנץ כשהוא מתכוון למגעים שניהל בעבר נתניהו עם המפלגות הערביות בהצבעות מסוימות בכנסת בניסיון להצדיק את האפשרות שיקים ממשלה בתמיכתם.

    "המשבר הפוליטי הנוכחי הוא הגדול והחמור בתולדות המדינה. אני מתכוון להקים ממשלה בזמן הקרוב. מפאת רגישות המגעים המתנהלים ממש בשעות אלו, אני לא אפרט כדי למנוע סיכול של הקמת ממשלה שתוציא את ישראל מהמשבר הפוליטי. אני מגלה מנהיגות אחראית אצל השותפים הפוטנציאליים ואני אופטימי בסיכויי הצלחתי בהרכבת הממשלה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שמעתי חלק מההצהרה של גנץ
      הדבר היחיד שבאמת הצלחתי להבין היה, שהוא ממנה בזאת את מנדלבליט לראש ממשלה.
      העם בחר בנתניהו או גנץ להרכיב ממשלה, אבל גנץ מצפצף ונותן את המנדט למנדלבליט. אם ראש ממשלה לא יכול להרכיב ממשלה תחת כתב אישום מה ימנע מהיועץ המשפטי להגיש כתב אישום כנגד מועמדים שלא ייראו לו.. כל ערב בחירות?

    2. 1

      אין גבול לחוצפה: "העם אמר את דברו" ?! נכון!!! – העם אמר את דברו, 2.3 מיליון אזרחים אמרו את דברם !!
      והם אמרו חד משמעית – שמעוניינים בנתניהו שימשיך להנהיג את המדינה, ולו רק מסיבה אחת פשוטה –
      אין מי שמסוגל להחליף אותו, נכון לעכשיו, וזה יודעים גם במחנה המרכז-שמאל, בסתר ליבם !!
      הרשימה המשותפת?? מבחינתם – זה לא משנה אם ביבי או כל אחד אחר.. הם נגד המדינה היהודית! נגד צה"ל!
      נגד ההתיישבות, בעד הטרור, בעד אירן, ובעד זכות השיבה וכו' וכו' מה הם שייכים לעניין, הם העם ?!!
      אדון גנץ, לא יעזור לך, תפנים שרוב מוחץ של אזרחי ישראל הציוניים – בעד נתניהו ובעד הימין (אגב, כולל רוב מצביעי ליברמן..)
      ואם לא תפנים – כנראה שנגזר עלינו סיבוב רביעי, אבל הפעם – אתך יבואו חשבון, ותיעלם סופית מהמפה הפוליטית !!